صادرات از سکه افتاد

خرید بک لینک
فارس- در دو سال گذشته شاهد ثبات ارز در بازار بودیم و این موضوع سبب میشود صادرات برای صادرکنندگان به اندازه فروش محصولات صادراتی در داخل صرفه نداشته باشد و تمایلی به افزایش صادرات نداشته باشند. رییس سازمان توسعه تجارت با اعلام این خبر عنوان کرد: ما امیدواریم با تحقق اقتصاد مقاومتی به سمتی حرکت کنیم که قیمت ارز حاصل از صادرات به سمت واقعی شدن پیش رود و اگر چه تاثیراتی بر اقتصاد ایران خواهد داشت اما باعث رونق گرفتن صادرات غیرنفتی کشور میشود. افخمیراد خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارز مبادلهای برای واردات از 5/14 میلیارد دلار به 11میلیارد و 700 میلیون دلار کاهش یافته است و این روند کاهشی خبر خوبی برای تولید ملی محسوب میشود و ما این سیاست را دنبال میکنیم چراکه موجب رونق واحدهای تولیدی کشور میشود و اقتصاد درونزا و بروننگر شکل واقعی به خود خواهد گرفت. رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اظهارات رییس کل بانک مرکزی برای شناورسازی نرخ ارز از شهریورماه سالجاری اظهار داشت: اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد ما شاهد حرکتی در اقتصاد کشور خواهیم بود. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 108 تاريخ: سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 6:47

صفحه بندی