نمیدانم این چه مسابقهای است که وزارت ورزش برای منصور قنبرزاده دارد راه میاندازد. انگار به زور میخواهند او را در یک سمتی قرار دهند. طرف اگر خوب بود که نفت را به ورشکستگی نمیکشاند! از طرف دیگر منصوریان و قنبرزاده در نفت کلی با هم دعوا داشتند، چرا باید ادامه این دعوا کشیده شود به استقلال؟به زور که نمیشود یکی را گذاشت مدیرعامل یک تیم! بعد هم استقلال مثل نفت سال قبل تیم بیپولی است. آقای قنبرزاده فقط موقعی خوب نتیجه میگیرند که میلیارد میلیارد بودجه در حسابشان باشد. در یک تیم بدهکار ایشان میخواهند چه گلی بهسر فوتبال بزنند؟ روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 111 تاريخ: سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 6:47