ایرنا- ایران و مغولستان به منظور توسعه روابط دوستانه و گسترش همکاریها در زمینههای مختلف به ویژه حوزه سیاسی یادداشت تفاهم امضا کردند. این یادداشت تفاهم توسط ابراهیم رحیمپور و دامبایان گانخویاس، معاونان وزارت امور خارجه دو کشور در شهر اولانباتور، پایتخت مغولستان امضا شد. سفر رحیمپور، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان به مغولستان به دعوت وزیر امور خارجه این کشور جهت شرکت در چهل و پنجمین سالگرد تاسیس روابط سیاسی و دیپلماتیک بین ایران و مغولستان صورت گرفته است. گسترش همکاریها در زمینههای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر زمینهها با اعتقاد به اینکه رایزنیها و تبادل اطلاعات در مورد مسایل دوجانبه، منطقهای و بینالمللی مورد علاقه طرفین به درک عمیق متقابل کمک خواهد کرد، از مهمترین محورهای این یادداشت تفاهم بود. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 109 تاريخ: دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 15:41