زرنگ مردا که مجید جلالی باشد که چون دید هر سال که میرود برای مربیگری، تیمهایش هیچ کاری نمیکنند و خودش همه تبدیل به سوژه مطبوعات شده، همین اول فصلی خودش را راحت کرد و گفت: هدف ما تثبیت پیکان در لیگ برتر است! به عبارت دیگر همین که سقوط نکنیم برای بنده موفقیت است! زرنگی را میبینید؟ سال قبل گفت یا ما قهرمان میشویم یا پرسپولیس آن بالاها سر خودش و تیمش آمد. حالا هزینه را یکطوری آورده پایین که فصل بعد اگر با تفاضل یک گل خورده کمتر هم سقوط نکرد مسولان باشگاه حلوا حلوایش کنند! شاید تیم آقا مجید فوتبال فردا را بازی نکند اما خود ایشان شدیدا به دنبال مربیگری برای فرداست! روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 103 تاريخ: يکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 7:18