ایلنا- معاون امورمجلس رییسجمهور با ارسال پیامی انتخاب علی لاریجانی و نواب رییس و سایر اعضا هیاترییسه از سوی نمایندگان دوره دهم مجلس را تبریک گفت. حجتالاسلام مجید انصاری گفت : انتخاب مجدد علی لاریجانی به ریاست مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان ملت را صمیمانه تبریک میگویم. همچنین معاون امور مجلس رییسجمهور در پیامهای جداگانهای انتخاب رییس و سایر اعضای هیاترییسه را تبریک گفته و ضمن آرزوی توفیق برای آنها آمادگی دولت تدبیر و امید را برای تعامل حداکثری با مجلس و هیاترییسه اعلام داشتند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 13 خرداد 1395 ساعت: 2:36