مهر- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راهاندازی دفاتر شرکتهای بزرگ ایران در آلمان خبر داد و گفت: در چهار سال آتی، آلمان شریک اول یا دوم اقتصادی ایران میشود. مهدی کرباسیان از راهاندازی دفاتر شرکتهای بزرگ ایران در آلمان خبرداد و گفت: فرصتهای همکاری ایران و آلمان به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی بسیار زیاد است و این دو کشور از گذشته تاکنون همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتهاند که امیدواریم در شرایط جدید، روابط دو طرف بیش از پیش توسعه یابد. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشبینی کرد در سه یا چهار سال آینده، آلمان دوباره شریک اول یا دوم ایران در حوزه اقتصادی شود و افزود: فرصتهایی که در بخشهای فولاد، سنگآهن، زغالسنگ، مس، آلومیینوم، عناصر نادر خاکی و همچنین اکتشاف و امور زیرساخت در ایران وجود دارد زمینه مساعدی را برای توسعه روابط دو طرف ایجاد کرده است. وی تصریح کرد: با توجه به حضور شرکتهایی از حوزههای بانکی، بیمهای، سرمایهگذاری، امور مشاروهای و حقوقی ایران در همایش اقتصادی با آلمان، فرصت مناسبی برای مذاکرات دوجانبه فراهم آمده تا موانع توسعه همکاریها برطرف شود. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 114 تاريخ: چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 9:26