خروج ۱۰ برند نوشابه از چرخه تولید

خرید بک لینک
فارس- رکود بازار و وضعیت نامناسب تولید باعث شده ۱۰ برند تولیدکننده نوشابه تغییر مالکیت دهند یا به صورت کامل از بازار خارج شوند.احمد حدادمقدم، دبیر انجمن تولیدکنندگان نوشابه با اعلام این خبر اظهار داشت: رکود موجود در اقتصاد کشور بر تمام صنایع تاثیرگذار بوده و تولید صنعت نوشابهسازی را نیز کاهش داده است. وی ادامه داد: قبلا کارخانههای تولید نوشابه با سه شیفت کاری فعال بودند اما هماکنون تولید کارخانهها به یک شیفت کاهش یافته است. وی با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان نوشابه به سمت تولید ماءالشعیر یا آب تغییر تولید دادهاند، گفت: طی سه سال اخیر رکود باعث شده حدود 10 برند تولیدکننده نوشابه، تغییر مالکیت دهند یا به طور کامل از بازار خارج شوند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 103 تاريخ: چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 9:26

صفحه بندی