صادرات سیبزمینی

خرید بک لینک
مهر- بیشتر از 600 هزار تن سیبزمینی به نقاط مختلف دنیا صادر شده است.در همین رابطه معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید سیبزمینی در سالجاری کاهش پیدا نمیکند، گفت: تاکنون ۴۷ میلیارد تومان یارانه صادراتی به سیبزمینیکاران پرداخت شده است. عباس کشاورز با بیان اینکه مازاد محصول به کشورهای دیگر صادر میشود، افزود: سال گذشته ۶۸۰ هزار تن سیبزمینی صادر کردیم. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر وجود نیترات در سیبزمینی و پیاز به دلیل مصرف بیش از اندازه کود اوره اظهارداشت: چنین چیزی صحت ندارد. ممکن است برخی کشاورزان به دلیل ناآگاهی مصرف بیش از اندازه داشته باشند، اما این مساله را نمیتوان به کل جامعه کشاورزی تعمیم داد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 9:26

صفحه بندی