ایسنا - مدافع فصل گذشته نفت تهران با مسوولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و بعد از بازی دوستانه تیم ملی با قرقیزستان قرارداد خود را امضا میکند. طی روزهای گذشته سیدجلال حسینی مذاکراتی را با مسوولان باشگاه پرسپولیس انجام داد که در نهایت منجر به توافق دو طرف شد. بر اساس پیگیریهای ایسنا، حسینی قرار است پس از پایان اردوی تیم ملی فوتبال ایران و بازی با قرقیزستان به باشگاه پرسپولیس برود تا قرارداد خود را امضا کند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 9:26