خودکشی دختر ۱۴ ساله پس از بازگشت از مدرسه

خرید بک لینک
آنا- ساعت 4 بعدازظهر روز دوشنبه زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از خودکشی دخترش خبر داد. به دنبال این خبر بازپرس جنایی تهران وارد عمل شد. در تحقیقات اولیه مادر این دختر به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: امروز وقتی از سر کار برگشتم، با جسد دخترم به صورت حلقآویز مواجه شدم. دخترم کلاس هشتم است و امروز ساعت ۱۱ از مدرسه به خانه بازگشت و بعد از آن اقدام به خودکشی کرده است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 98 تاريخ: چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 9:26

صفحه بندی