آسوشیتدپرس- در پی منفجر شدن خطوط لوله استراتژیک انتقال گاز و نفتخام در نیجریه توسط شبهنظامیان، تولید نفت در این کشور به نصف رسیده است. یک گروه شبهنظامی جدید به نام انتقام گیرندگان دلتای نیجریه در رسانههای اجتماعی اعلام کردند که خطوط لوله انتقال نفتخام و گاز متعلق به شرکتهای شل و آگیپ را منفجر کردند. این در حالی است که در هفتههای گذشته به دلیل حملات صورت گرفته قبلی تولید نفت نیجریه از 2/2 میلیون بشکه در روز به 4/1 میلیون بشکه رسیده بود. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 90 تاريخ: دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت: 3:55