مهر- دبیر ستاد توسعه سلولهای بنیادی معاونت علمی گفت که بنا داریم تا سه مرکز، انستیتو یا موسسه سلول بنیادی را برای انجام تحقیقات و ارائه خدمات سلولی در قطبهای مهم کشور راهاندازی کنیم.امیرعلی حمیدیه در خصوص تاسیس مراکز، موسسه یا انستیتو سلولهای بنیادی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر پژوهشگاه رویان در تهران و ۶۰ مرکز تحقیقاتی در سراسر کشور در حوزه سلولهای بنیادی به پژوهش میپردازند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت: 3:54