آب کرمان سرطانزاست

خرید بک لینک
ایلنا- نماینده مردم کرمان در شورای عالی استانها با اشاره به مشکلات بهداشتی مردم این استان گفت: هنوز در کرمان آبرسانی به مردم از طریق لولههای آزبست صورت میگیرد، در حالی که استفاده از این لولهها در شبکه آبرسانی موجب ابتلا به سرطان میشود. کمال جوانمرد با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹۰۰ روستای کرمان با تانکر آبرسانی میشود و بیلان آب کرمان منفی است، گفت: در دشتهایی مثل رفسنجان فروچالههایی وجود دارد که موجب نشست زمین شده که نشاندهنده این است که مسوولان باید روی بحران آب تمرکز بیشتری داشته باشند.جوانمرد افزود: رابطه مستقیمی بین میزان بالای سرطان در کرمان و استفاده از لولههای آزبست وجود دارد که نشان میدهد یکی از متغیرهای قابل تامل در رابطه با میزان بالای سرطان در کرمان همین لولههای آزبست و مواد خطرزا در آب است.به گفته وی، میزان املاح آب کرمان بالاتر از حد استاندارد است و میتواند سلامت مردم را به خطر بیندازد. علاوه بر کمبود آب، مردم کرمان با مشکلات بهداشتی نیز مواجه هستند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 108 تاريخ: شنبه 8 خرداد 1395 ساعت: 7:04

صفحه بندی