اتاق بازرگانی ایران و پاکستان تشکیل شد

خرید بک لینک
ایرنا - با برگزاری مراسمی رسمی با حضور خرم دستگیرخان، وزیر بازرگانی دولت فدرال پاکستان و مجید صادقی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته، اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و پاکستان در مرکز ایالت بلوچستان پاکستان تشکیل شد. این اتاق مشترک در آینده نزدیک جلسات داخلی خود را آغاز خواهد کرد و فعالیت رسمی آن به زودی شروع خواهد شد.بر همین اساس وزیر بازرگانی پاکستان گفت که دولت اسلامآباد به دنبال توسعه مناسبات تجاری با کشورهای همسایه و منطقه از جمله ایران است.وی تاکید کرد که تشکیل این اتاق مشترک میتواند به ارتقای مناسبات تجاری دو کشور کمک قابل توجهی کند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 85 تاريخ: چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت: 5:54

صفحه بندی