دریافت جایزه کن فخر ایرانیان است

خرید بک لینک
ایسنا- محمدباقر نوبخت در رابطه با دو جایزه اخیر جشنواره فیلم کن برای سینمای ایران، گفت: «این رخداد قابل فخر برای ایرانیان در عرصه جهان و هنر است که دو هنرمند ایرانی آقایان فرهادی و حسینی موفق به دریافت این جایزه شدند و برای ایران افتخار آفریدند که قابل تقدیر و تقدیس است. » سخنگوی دولت به واکنش شهاب حسینی پس از دریافت جایزه از جشنواره کن اشاره کرد و گفت: «آقای شهاب حسینی این افتخار را برخاسته از ملت بزرگ ایران دانست و آن را تقدیم به همه مردم ایران کرد که به ایشان به خاطر این افتخار تبریک گفته و از واکنششان تشکر میکنیم. » نوبخت با بیان اینکه دولت همیشه حامی هنر اصیل ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: «ما میتوانیم انتظار داشته باشیم که هنرمندان ایرانی در قلل رفیعتر این عرصه مستقر شوند و هرچه بیشتر باعث سرافرازی ملت ایران باشند. » در جشنواره اخیر کن، نشان نخل طلا را شهاب حسینی و جایزه بهترین فیلمنامه را اصغر فرهادی برای فیلم فروشنده دریافت کردند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت: 5:54

صفحه بندی