مدیرعامل شرکت پالایش نفت شازند خبرداد؛ راهاندازی واحد تولید ازت در پالایشگاه شازند مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام اینکه کار طراحی و نصب این واحد به پایان رسیده است، گفت: هماکنون و با توجه به مقدار مصرف ازت در این شرکت، واحد جدید تولید ازت به زودی به بهرهبرداری میرسد.علی جمشیدی افزود: این واحد با استفاده از فرآیند تراکم، سرماسازی و توربین انبساطی، نیتروژن را از مخلوط هوا جدا میکند.وی استمرار تولید بنزین و نفت گاز یورو ۴ و کاهش آلایندگی و مازوت را از جمله اولویتهای کاری امسال این شرکت عنوان کرد.وی افزود: ارتقای کمی و کیفی محصولات، صرفهجویی همزمان با رعایت مسایل ایمنی در انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات از اولویتهای دیگر این واحد پالایشگاهی است. اجرای فاز اول طرح درجهبندی جایگاههای عرضه سوخت استان مرکزی اولین مرحله طرح درجهبندی مجاری عرضه جایگاههای استان مرکزی با همت تیم کارشناسی از واحدهای بازرگانی، مهندسی، ایمنی و سامانه هوشمند و نواحی در سطح جایگاههای استان مرکزی به اجرا درآمد. مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت با این بررسی با عنایت به شاخصهای تدوینشده جایگاههای عرضه سوخت استان مرکزی ارزیابی و درجهبندی میشوند. ویس کرمی گفت مرحله اول این طرح از 28/1/95 تا 6/2/95 آغاز شد و این ارزیابی میتواند در بهبود مستمر فرآیندهای مربوط به جایگاههای عرضه سوخت جهت ارائه خدمت بیشتر به مردم موثر باشد. خمام بخش سبز گازرسانی شد مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه همایش آموزش سیستم خوداظهاری کنتور گاز که در خمام برگزار شد، گفت: با اتمام گازرسانی به تمام روستاهای این بخش، خمام بخش سبز به لحاظ گازرسانی شده است. ظهیری افزود: با توجه به آسیبشناسیهای به عمل آمده از روند کنتورخوانی فعلی و تولید، چاپ و توزیع قبوض، طرح نوآورانه خوداظهاری میتواند مشکلات موجود در این زمینه را حل کند.این طرح که در راستای مشتریمداری و به صورت پایلوت در خمام راهاندازی شده است، علاوه بر فواید آن هم برای مشترکین و شرکت به لحاظ صرفهجویی در زمان و هزینه، مدیریت مصرف این انرژی پاک را به همراه خواهد داشت. افتتاح 447 پروژه مخابراتی در شرکت مخابرات استان گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و تقارن آن با نیمه شعبان، میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، آیین بهرهبرداری از 447 پروژه مخابراتی در حوزه دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت با حضور استاندار معزز و جمعی از نمایندگان محترم مجلس نهم و دهم شورای اسلامی، وصلی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همچنین جمعی از مدیران استانی، در سالن همایشهای شرکت مخابرات گیلان برگزار شد. ابتدا خضردوست، رییس هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته ارتباطات گفت: این تعداد پروژه با تلاش شبانهروزی کارکنان شرکت مخابرات گیلان افتتاح میشود. وی در ادامه اظهار داشت: در عید غدیر قول داده بودیم در افتتاح بعدی سایر شهرهای گیلان از نسل سوم تلفن همراه بهرهمند شوند که خوشبختانه این امر محقق شده و امیدواریم وصلی، عضو هیاتمدیره شرکت مخابرات ایران کمک کنند تا شهرهای لاهیجان و انزلی نیز از خدمات 4G بهرهمند شوند. واحد شماره 5 نیروگاه کارون3 به شبکه سراسری متصل شد مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهرهبرداری سد و نیروگاه کارون3 گفت: ژنراتور مذکور جزو ژنراتورهای بزرگ نیروگاههای برقابی محسوب میشود که با وزنی افزون بر 900 تن و توان تولیدی 250 مگاوات در ساعت نقش مهمی در شبکه برق کشور و کنترل فرکانس آن ایفا میکند.نصرالله طاهری با بیان اینکه ژنراتور واحد شماره 5 از ناحیه سیم پیچ، قطبها و هسته دچار آسیب شدید شده بود، تصریح کرد: بلافاصله پس از تشخیص علت تریپ با کمک نیروهای تعمیراتی شرکت در سه شیفت کاری در طول شبانهروز، مراحل بررسی آن انجام و تمامی قطبهای آسیب دیده از محل خود خارج شده و مورد تعمیر قرار گرفتند.وی در پایان خاطرنشان کرد: انجام اینگونه تعمیرات توسط نیروهای داخلی، دستاورد فنی و تجربه بزرگی برای سد و نیروگاه کارون 3 محسوب میشود. افتتاح۳ پروژه راهوشهرسازی در خوزستان مدیرکل راهوشهرسازی خوزستان از افتتاح سه پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال به مناسبت سوم خردادماه خبر داد. منوچهر رحمانی اظهار کرد: این ۳ پروژه شامل جاده شیرینشهر، جاده کمربندی غرب اهواز و چهار خطه ماهشهر هندیجان است که در مجموع با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شدهاند. وی افزود: جاده شیرینشهر به طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و با هدف دسترسی آسان و ایمن به شهر جدید شیرینشهر احداث شد که در کاهش زمان سفر تاثیر بسزایی دارد. مدیر کل راهوشهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول این جاده از مسیر دسترسی قبلی در جاده اهواز- آبادان، ۱۰ کیلومتر کمتر است. پایش میزان تحقق اهداف در مجتمع گاز پارس جنوبی سومین دوره پایش میزان تحقق اهداف و برنامههای اجرایی پالایشگاههای مجتمع، مدیریتها و واحدهای ستادی با حضور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد. محمدرضا مصلایی، دبیر تعالی سازمانی و مدیریت استراتژیک مجتمع دراین باره گفت: با توجه به پیادهسازی رویکرد مدیریت استراتژیک در مجتمع بعد از تعیین عناصر راهبردی مجتمع شامل چشمانداز، ماموریت و ارزشهای مجتمع، استراتژیها و اهداف استراتژیک تعیین و شاخصهای استراتژیک برای یک دوره پنج ساله (98-94) هدفگذاری شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی تحقق استراتژیها یکی از بخشهای مهم مدیریت استراتژیک میباشد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته و بررسی میزان تحقق اهداف و برنامههای اجرایی در بازه زمانی سه ماهه با هدف بررسی میزان تحقق اهداف در شاخصهای تولید(کمی، کیفی و پایداری(، HSE، منابع انسانی، مدیریت داراییهای فیزیکی، مهندسی، بازرگانی و پیمانها برگزار شد. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 104 تاريخ: سه شنبه 4 خرداد 1395 ساعت: 10:29