دوره علمی خبرنویسی در شرکت گاز برگزار شد دوره آموزش اصول خبرنویسی به همت روابطعمومی شرکت گاز استان گیلان در محل آموزش این شرکت برگزار شد. طهمورث بستانی، رییس روابطعمومی شرکت گاز هدف از برگزار ی این دوره را ارتقای سطح علمی همکاران واحد روابطعمومی و سایر همکاران واحدهای مرتبط به منظور انعکاس بهتر اخبار و عملکرد شرکت عنوان کرد. مدرس این دوره آموزشی گفت: با توجه به عملکرد نه چندان مناسب روابطعمومیهای ادارات استان، برگزاری چنین دورههایی ضروری است. مجید محمدپور در ادامه افزود: روابطعمومیها نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد ادارات و تقویت ارتباط میان سازمان و مردم و ذینفعان دارند و اقدام شرکت گاز استان در برگزاری این دوره را الگوی خوبی برای سایر سازمانها و ادارات به منظور تقویت مهارتهای روابطعمومی در حوزه خبرنویسی دانست. برگزاری نخستین جلسه کمیته اجرایی اجلاس شورای همکاری مناطق آزاد به گزارش مدیریت روابطعمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد انزلی، اولین جلسه کمیته اجرایی اجلاس شورای همکاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورهای حاشیه خزر به ریاست مسرور، رییس هیاتمدیره و مدیرعامل سازمان در این منطقه برگزار شد. رضا مسرور، رییس هیاتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس در مراودات منطقهای و فرامنطقهای کشور اظهار داشت: این اجلاس در راستای تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد حاشیه دریای خزر برگزار میشود و با توجه به ابعاد و گستره جغرافیایی کشورهای حوزه شمول، باید از ظرفیت تمامی نهادها، به خصوص وزارت امور خارجه، نهادهای اجرایی مرتبط و اتاقهای بازرگانی استفاده کرد. نشست مدیر دفتر سرمایهگذاری شهرداری رشت با نماینده شرکت مترو پل ترکیه در نشست مدیر دفتر سرمایهگذاری شهرداری رشت بابایی نماینده شرکت متروپل ترکیه، متین عاشوری مدیر دفتر سرمایهگذاری شهرداری رشت و دکتر مختار جباری مشاور عالی شهردار رشت حضور داشتند. در ابتدای این جلسه عاشوری به فرصتهای سرمایهگذاری مدنظر شهرداری رشت اشاره کرد و رفع آلایندگیهای رودخانهها و آزادسازی حرائم، راهاندازی تراموا، باغ هنر و طبیعت لاکان، باغ تالار زربافی، آزادسازی اراضی و گردشگری سلامت و تالاب عینک را از اولویتهای شهرداری دانست. مدیر دفتر سرمایهگذاری شهرداری رشت. در خصوص آزادسازی حرائم نیز ۵۰ درصد آزادسازی صورت گرفته است و ادامه فرآیند آزادسازی در اولویت کارهای شهرداری قرار گرفته است. هرکدام از این دو رودخانه به ۶ ناحیه تقسیم شدهاند و و در نیمی از این نواحی نیاز به تعریف کاربریهای ارزش افزا وجود دارد تا تراز مالی پروژه مثبت شود. این یکی از پروژههای کلان ما به شمار میرود و نیاز به سرمایهگذاری خارجی در این حوزه وجود دارد. ارتقای 10 رتبهای ضریب نفوذ همراه اول در زنجان مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان از ارتقای 10 رتبهای ضریب نفوذ تلفنهمراه اول در زنجان خبر داد و گفت : طی یک سال گذشته ۱۵ هزار سایت BTS همراه اول در استان نصبشده و ۱۰۰ هزار سیمکارت همراه اول نیز واگذار شده که این امر موجب شده ضریب نفوذ همراه اول در استان زنجان ۱۰ رتبه ارتقا پیدا کند. نیکنام جدیدی به مناسبت روز جهانی ارتباطات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد مشترکین تلفن ثابت این استان از ۳۴۶ هزار و ۱۷۸ مشترک در سال گذشته به ۳۵۹ هزار و ۲۰ مشترک رسیده است، افزود: از ۲۷ اردیبهشت سال گذشته تا امروز بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری در حوزه پروژههای مربوط به ارتباطات در استان انجام شده است و تعداد ۲۶۲ پروژه در بخش مخابرات به اتمام رسیده و افتتاح این پروژهها در هفته دولت انجام خواهد شد. آغاز عملیات اجرایی پروژههای شاخص شهرداری زنجان شهردار زنجان در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پارکینگ سعدی، پارک امامی، پارک بانوان غرب شهر، امتداد خیابان اول شهرک کارمندان برای اتصال به محور شرقی و غربی پروژه بازگشایی خیابان پادگان، اراضی شورجه، باغهاشمنژاد، ادامه پل سیدالشهداء(ع) و... از جمله پروژههایی است که عملیات عمرانی و اجرایی هر یک در موعد مقرر آغاز شده و با پیگیری و نظارت بیش از پیش در اسرع وقت مورد بهرهبرداری قرار میگیرد. موازیکاری دستگاههای اجرایی آفتی برای سیستم اداری است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان موازیکاری دستگاههای اجرایی را آفتی برای سیستم اداری دانست و گفت: با جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیرهای و دوبارهکاری در تمامی حوزهها میتوان اقدامات موثری در جامعه انجام داد. شهبازی در ششمین جلسه کارگروه بانوان استان با بیان اینکه تعاونیهای بانوان به ویژه در روستاها به تحقق درآمد خانوارهای روستایی کمک میکند، اظهار داشت: انضباط موجود در فعالیت بانوان، کار آنها را نسبت به مردان متمایز کرده و این عامل در موفقیت اشتغال این قشر از جامعه بسیار موثر است. برگزاری دومین یادواره 130 شهید خانواده شرکت آبفای استان اصفهان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دومین یادواره 130 شهید خانواده این شرکت گفت: در روز ولادت حضرت علیاکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده است، دومین یادواره 130 شهید خانواده شرکت آبفای استان اصفهان برگزار شد چراکه طبق اعلام مراکز ذیصلاح حدود 90 درصد شهدای هشت سال دفاع مقدس جوان بودهاند؛ جوانانی که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا اکنون ما با آرامش و آسایش زندگی کنیم. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد؛ نمایشگاه مواد غذایی استان در کشور عمان اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه برگزار شد. به گزارش روابطعمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه همه برنامهها باید در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف شود، عنوان کرد: صادرات غیرنفتی نیز باید در سال اقتصاد مقاومتی رشد چشمگیری پیدا کند. استاندار هرمزگان با اشاره به تراز مثبت تجاری و بازرگانی در سال 94، اظهار داشت: در سالجاری نیز برای رشد 10 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در کشور هدفگذاری شده که باید راهکارهای تسهیلکننده در امر صادرات داشته باشیم. مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان: مهمترین دغدغه ما مدارس تخریبی است مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور نماینده مردم درجمع معاونان گفت: در مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان تعداد ۳۱۷ هزار دانشآموز در سه هزار و ۴۸۱ آموزشگاه و بیش از ۱۴ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.ماشاءالله قاسمی با اشاره به طرحهای در دست اجرا افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان ۱۶۶ پروژه در قالب ۸۱۱ کلاس درس با زیربنای 170هزار مترمربع را در دست اجرا دارد ه برای تکمیل این فضاها به ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به منابع دولتی مصوب در دولت تدبیر و امید اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید بیش از 173میلیارد تومان اعتبار (ملی و استانی) مصوب شد که از این میزان بیش از 100 میلیارد تومان تخصیص یافت. حضور پتروشیمی شازند در بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی نفت به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل، بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز پنجشنبه 16 اردیبهشتماه در محل دایمی نمایشگاههای بینالمللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع و با حضور تعداد 1900 شرکت داخلی و خارجی برگزار شده است. حضور فعالان نفت و گاز از حدود ۴٠ کشور و شرکتهای بزرگی مانند توتال فرانسه، لوک اویل و گازپروم روسیه و پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالنهای نمایشگاه برپا شده است. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 111 تاريخ: شنبه 1 خرداد 1395 ساعت: 9:30