مهر- محمد اخگری، معاون برونمرزی سازمان صدا و سیما با حکمی محمدمهدی طائب را به سمت مدیرکل پخش و بهرهبرداری صدای برونمرزی منصوب کرد.اخگری در این حکم آورده است: «با توجه به رویکرد رادیوهای برون مرزی برای حضور موثر در فضای وب، انتظار میرود در تجهیز استودیوهای رادیویی و راهاندازی «رادیو دیداری»، بهرهگیری از جدیدترین ظرفیتهای رسانهای در تولید و پخش صدای برونمرزی در سایه همکاری و تعامل با همکاران فنی سازمان موفق باشید.» روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 109 تاريخ: پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:02