تعیین تکلیف خودروهای لوکس انبارشده

خرید بک لینک
مهر- مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران درباره خودروهای لوکس انبارشده در این سازمان و سرانجام آنها توضیح داد. منصور حاجیزاده با اشاره به انباشت این خودروهای لوکس در انبارهای سازمان اموال تملیکی گفت: با توجه به بخشنامه شهریور ۹۳ هیات دولت درخصوص منع ورود و شمارهگذاری خودروهای بالای ۲۵۰۰ سیسی، امکان ترخیص و شمارهگذاری این خودروها وجود نداشته و به جهت تعیین تکلیف به انبارهای سازمان اموال تملیکی انتقال یافته است. وی افزود: بر این اساس به هیچ عنوان امکان فروش و واگذاری یا شماره شدن این خودروها وجود ندارد. حاجیزاده گفت: تنها راه تعیین تکلیف اینها مرجوع شدن به خارج کشور است. به این جهت در شرف طی مراحل قانونی است تا بتوانیم از طریق صاحبانشان یا مراجع قانونی وضع مرجوعی آنها را مشخص کنیم.وی با بیان اینکه به این خودروها در اصطلاح متروکه گفته میشود، افزود: تعداد این خودروها آنقدر زیاد نیست که قابل مطرح کردن باشد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 106 تاريخ: دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:17

صفحه بندی