رییس سازمان پزشکیقانونی کشور از خودکشی 4020 نفر در سال گذشته خبر داد.احمد شجاعی در حاشیه سی و دومین همایش فصلی مدیران کل سازمان پزشکیقانونی گفت: در سال گذشته آمار تلفات خودکشی در کشور 8/1 درصد کاهش یافت و در مجموع 4020 نفر بر اثر خودکشی در کشور جان خود را از دست دادند در حالی که این رقم در سال قبل از آن 4095 نفر بود. براساس اعلام روابط عمومی پزشکیقانونی وی تصریح کرد: در سال گذشته از کل تلفات خودکشی در کشور 2887 نفر مرد و 1133 نفر زن بودند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 107 تاريخ: شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:56