50 شرکت ایتالیایی در راه ایران

خرید بک لینک
ایسنا- کمیته سرمایهگذاری و بینالملل ستاد پساتحریم اتاق بازرگانی تهران در ادامه فعالیتهای خود برگزاری همایشی را برای دوشنبه هفته آینده تدارک دیده و قرار است حدود 50 شرکت مهم و بزرگ ایتالیایی در این همایش حضور داشته باشند. در همین رابطه مهدی جهانگیری، نایبرییس اتاق بازرگانی تهران از برگزاری فروم اقتصادی (گفتوگو) ایران و ایتالیا در هفته آینده خبر داد و افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این فروم تاکنون جلسات متعددی در اتاق تهران برگزار شده و پنج پنل تخصصی برای این همایش در نظر گرفته شده است که این پنلها در بخشهای انرژی، زیربنایی، بیمه، گردشگری و تجارت برگزار خواهد شد. نایبرییس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: برنامهریزیها بهگونهای است که در پنلها در کنار حضور نمایندگان شرکتهای ایتالیایی، اعضای هیات نمایندگان اتاق و فعالان بخش خصوصی شرکت داشته باشند و مسوولیت پنلها نیز بر عهده روسای کمیسیونهای اتاق که مرتبط با موضوعات پنلهاست، خواهد بود. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:37

صفحه بندی