سرمایهگذاری 460 میلیون دلاری سوزوکی در پاکستان

خرید بک لینک
ایسنا- سوزوکی قصد دارد در صورت فراهم شدن مشوقهای مناسب و اصلاحات سیاست خودروی جدید پاکستان، 460 میلیون دلار در این کشور سرمایهگذاری کند. پاکستان در ماه مارس سیاست خودرویی جدیدی اعلام کرد که با فراهم کردن تعرفههای پایین فضای خوبی را برای ورود بازیگران جدید به بازار داخلی فراهم میکند. هدف از این سیاست جذب خودروسازان خارجی برای کاهش نفوذ سوزوکی، تویوتا و هوندا در بازار است. شرکت پاکستان سوزوکی موتور که خودروهای سوزوکی را برای بازار داخلی مونتاژ میکند، اعلام کرد این شرکت نگران است که سیاست جدید در پاکستان به پتانسیل سرمایهگذاری بازیگران کنونی مانند پاکستان سوزوکی موتور در صنعت خودرو لطمه بزند. این شرکت در ایمیلی به رویترز اعلام کرد اگر مشوقها و مزایا فراهم شوند پاکستان سوزوکی موتور آماده است 460 میلیون دلار در پاکستان سرمایهگذاری کند. مقامات پاکستانی اظهار کردهاند مایل هستند خودروسازان خارجی بازار داخلی این کشور را که تحت اختیار خودروسازان ژاپنی است متحول کنند. این خودروسازان خودروهای مونتاژ داخل را با قیمت بالایی میفروشند در حالی که کیفیت پایینتری نسبت به خودروهای وارداتی دارند. به گفته فعالان صنعت خودرو، خودروسازان ژاپنی که در پاکستان پایگاه دارند از سیاست جدید دولت این کشور احساس یاس میکنند زیرا سرمایهگذاری خارجی را به سرمایهگذاری آنها ترجیح میدهد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:13

صفحه بندی