آغاز دادگاه متعرضان افغان به گردشگر فرانسوی

خرید بک لینک
ایرنا- محاکمه چهار تبعه افغان متعرض به یک بانوی گردشگر فرانسوی، دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. یک مقام آگاه با اعلام این خبر گفت: ریاست این دادگاه را قاضی حسین اصغرزاده برعهده دارد.شهریور سال گذشته یک بانوی گردشگر فرانسوی که برای تفریح به منطقه کوهستانی فرحزاد رفته بود، توسط چهار تبعه افغان مورد تعرض قرار گرفت. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:13

صفحه بندی