گزارش نمایندگان جهان صنعت از سراسر کشور

خرید بک لینک
لزوم فرهنگسازی ایمنی در واحدهای صنعتی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فرهنگسازی مسایل ایمنی و بهداشت محیطزیست (HSEE) در واحدهای صنعتی ضروری است. سیدحسین حسینی محمدی درجلسه HSEE در خصوص بررسی مسایل و مشکلات سلامت، ایمنی و محیط زیست که با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر برگزار شد، افزود: در راستای اجرای سیاستها و دستورالعملهای ابلاغی وزارت متبوع؛ کلیه واحدهای صنعتی تحت پوشش باید نسبت به اجرای نمودن ایمنی و سلامت در حوزه HSEE اطلاعات لازم را کسب کنند. وی با اشاره به برخی معضلات کارخانههای تولیدی بیان داشت: لازمه داشتن تولیدات سالم و باکیفیت در هر واحد صنعتی اجرای قوانین و مقررات ایمنی بهداشت و محیطزیست است. شهردار بوشهر اظهار کرد: پروژههای شهرداری باید دارای پیوست زمانی باشد شهردار بوشهر اظهار کرد: تمام پروژههای شهرداری باید دارای پیوست زمانی باشد و شهرداری بوشهر با توجه به پتانسیل و ظرفیت و استعدادی که دارد به یک قطب گردشگری در جنوب کشور تبدیل شود. غلامعلی میگلینژاد با اشاره به وضعیت جوی شهر بوشهر افزود: با اقداماتی که میتوان انجام داد علاوه بر چهار ماهی که هوا مساعد است، میتوانیم برای حضور گردشگران از استانهای همجوار در کل ایام سال برنامهریزی و اقدام کنیم و این بیتردید باعث توسعه اقتصادی در بوشهر میشود. وی در این نشست گفت: شورای اسلامی شهر در تعامل سازنده و منطقی که با شهرداری دارد، بستر را برای خدماتدهی بیشتر شهرداری به شهروندان فراهم کرده است. شهردار بوشهر با تاکید بر اهمیت اقدامات شورایارها افزود: در سال 95 با توجه به استراتژی که شورای شهر پیش روی شهرداری قرار داده است، با همت و کمکی که شورایارها با شهرداری داشتهاند، هر لحظه شاهد رشد و توسعه و پویایی در سطح شهر خواهیم بود. حضور مدیرکل رفاه استان کار در پالایشگاه شازند به گزارش روابطعمومی شرکت پالایش نفت امامخمینی(ره) شازند، نشستی با حضور شیخی، مدیرکل رفاه کار و امور اجتماعی استان مرکزی، معاونین و هیات همراه ایشان با مدیر عامل پالایشگاه و دیگر مسوولان ارشد این شرکت برگزار شد و برخی از مسایل و مشکلات مرتبط، مورد بحث و بررسی و تبادلنظر قرار گرفت. در این مراسم علی جمشیدی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امامخمینی(ره) شازند ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تبریک هفته کار و کارگر، ابراز امیدواری کرد که مسایل و مشکلات موجود کارگری این پالایشگاه، با همفکری مسوولان و ارائه راهکارهای مناسب حل شود. وی از نداشتن آگاهیهای قانونی لازم در رابطه با نیروهای شرکتی تحت نظر وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان معضلی مهم یاد و بیان کرد این عدم آگاهی میتواند گرفتاریهای فراوانی را فراروی مجموعه قرار دهد و گاها آن را به بنبست بکشاند یا موجبات ضرر و زیان را برای شرکت فراهم آورد. مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز بیان کرد: بازسازی 2 دستگاه Nozzle Guide Vane مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز گفت: مجموعه نازل گاید ون در قسمت داغ توربین HoSectio- قرار دارد و از نوع تجهیزاتی است که تحت تنشهای حرارتی و مکانیکی بالایی قرار میگیرد. توکلی از نکات حائز اهمیت این اقدام مهم، بازگرداندن توربین به مدار انتقال در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و افزود: پرسنل گروه تعمیرات توربین، به جهت جلوگیری از اخلال در روند انتقال گاز، در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر دستگاه فوق را با موفقیت به پایان رسانده و توربین فوق در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گرفت. موج سبز ترافیکی در گرگان افزایش یافت پس از اجرایی شدن موفقیتآمیز نخستین اجرای موج سبز ترافیکی در تقاطع تابلو و سازمان آب به عنوان یکی از مکانهای اولویتدار شهرداری گرگان افزایش یافت. در همین رابطه این افزایش موج ترافیکی به منظور هماهنگ سازی در تقاطعهای گلها، دانش و بانک ملی، ملاقاتی به اجرا گذاشته شد. با بررسیهای صورت گرفته، حرکات شرقی- غربی در این تقاطعها به شکلی زمانبندی شده است که شهروندان در بیش از ۸۰ درصد اوقات در صورت توقف در یک تقاطع، تقاطع دوم را به صورت سبز عبور کنند. آبگیری 100 درصدی سد کوچک مخزنی شهرستان گالیکش مدیر امور منابع آب شهرستانهای گنبد، مینودشت و گالیکش گفت: امسال به برکت نزولات آسمانی و با همکاری دهیاران دو روستای مجاور آب بندان آق قمیش، سد کوچک مخزنی قرق آق قمیش بهطور 100 درصدی آبگیری شد. جواد تیموری اظهار کرد: این سد مخزنی دو قطعهای و به مساحت 10 هکتار و هماکنون آماده بهرهبرداری است و ظرفیت 600 هزار مترمکعب ذخیره مفید آب را دارد. وی تصریح کرد: آّبگیری این مخزن از طریق سد کوچک انحرافی صادقآباد روی رودخانه دوغ در مسیر انتقال آب به طول هشت کیلومتر آبگیری انجام میشود و حدود 100 بهرهبردار کشاورز از این مخزن استفاده میکنند. مدیرعامل ذوبآهن اصفهان خبر داد؛ سوددهی ذوبآهن اصفهان مدیرعامل ذوبآهن اصفهان در خصوص برنامههای این شرکت برای کاهش زیان بیان داشت: برنامه شرکت برای امسال خروج از زیان دهی است و چنانچه سودی نداشته باشیم، مطمئنا زیانی هم نخواهیم داشت. در واقع امسال قطعا به نقطه سر به سر میرسیم. احمد صادقی تاکید کرد: در این خصوص آنچه برعهده بنده، به عنوان وظایف مدیرعامل بوده انجام شده و مابقی تصمیمات بر عهده سازمان بورس، سازمان حسابرسی و هیاتمدیره است. وی ادامه داد: در سالجاری به علت کاهش مصارف و برنامهریزی تولید توانستیم هزینهها را کاهش دهیم، این کاهش هزینهها به علاوه افزایش نرخها منجر به بهبود روند سوددهی شرکت خواهد شد. برنامه شرکت خروج از زیاندهی است و تا به اینجا بسیار موفق عمل کردهایم. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 96 تاريخ: يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:06

صفحه بندی