تسنیم - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی از تبدیل ایران به صادرکننده بنزین تا پایان دولت یازدهم خبر داد. عباس کاظمی اظهار داشت: در نیمه سالجاری با راهاندازی فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس، واردات بنزین را متوقف میکنیم. وی افزود: با بهرهبرداری از این طرح و بسترسازی در دیگر طرحهای توسعهای صنعت پالایش نفت و میعانات گازی کشور، ایران تا پایان دولت یازدهم به صادرکننده بنزین تبدیل میشود. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:06