ایرنا- رییس سازمان بهزیستی کشور از خانهدار شدن 11 هزار خانواده دارای بیش از دو معلول با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن خبر داد.انوشیروان محسنی بندپی افزود: شرایطی با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن فراهم شده است که تا نیمه دوم سال 96، خانوادههای دارای دو معلول به بالا از مسکن برخوردار شوند که این شمار مشخص هم شدهاند.طبق برآوردها هر فرد معلول که 30 درصد توانایی خود را از دست داده است تا پایان عمر، سه میلیارد تومان هزینه دارد. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 93 تاريخ: يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:12