دستگیر ی اراذل و اوباش در مشهد

خرید بک لینک
میزان- جانشین رییس پلیس استان خراسان رضوی از دستگیری چهار اراذل و اوباش که با حمله به یک میوهفروشی در مشهد صاحب مغازه و مشتریانش را مجروح کرده بود، خبر داد.حسین بیدمشکی گفت: چهارم فروردین امسال چهار اراذل و اوباش با حمله به یک مغازه میوهفروشی در یکی از محلات مشهد صاحب مغازه و سه نفر دیگر را به شدت با چاقو و چوب مجروح کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت و عربدهکشی از محل فرار کردند. وی ادامه داد: با توجه به ایجاد ناامنی در میان مردم محله، بلافاصله ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد وارد عمل شده و موفق شدند سرانجام روز گذشته این اراذل و اوباش که موجب ناامنی و ضرب و جرح شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند. به گفته وی، چهار متهم به نامهای علی25 ساله، مجید 26 ساله، مهدی 26 ساله و احمد 27 ساله علت درگیری با مرد میوهفروش را اختلاف حساب اعلام کردند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 104 تاريخ: يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:12

صفحه بندی