خروج 600 واگن فرسوده از ناوگان رجا

خرید بک لینک
ایلنا- قائممقام شرکت حملونقل ریلی رجا با بیان اینکه ورود بخشخصوصی به حوزه ریلی تصمیمی استراتژیک بود، گفت که رجا نقطه ورود بخشخصوصی به حملونقل ریلی است و پس از خصوصیسازی رجا تصمیم گرفته شد بخشخصوصی وارد واگنداری شود. سیدمصطفی خردمند با بیان اینکه شرکت رجا یک شرکت نیمه دولتی است، گفت: در کنار رجا تصمیم به فعالیت شرکتهایی مانند واگن پارس، پلور سبز و ایریکو گرفته شد. وی با اشاره به از رده خارج کردن واگنهای بالای 45 و 55 سال افزود: پیشبینی میکنیم در دو سال آینده 600 واگن فرسوده را از مدار خارج کنیم. قائممقام شرکت حملونقل ریلی رجا ضمن اشاره به برنامههای توسعه ناوگان رجا گفت: در چهار سال آینده نزدیک به هزار واگن وارد ناوگان رجا خواهد شد که از این تعداد 500 واگن نو و جدید خواهند بود. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 94 تاريخ: پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:16

صفحه بندی