رییس مرکز برنامهریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۸ هزار نفر از مهرماه جذب آموزش و پرورش میشوند که فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی هستند. محمدحسین سلیمیجهرمی گفت: آموزش و پرورش کشور بر اساس سند تحول بنیادین باید از یک نهاد آموزشی به یک نهاد فرهنگی، اجتماعی و مولد سرمایههای انسانی تبدیل شود. سلیمیجهرمی خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان فارغالتحصیل میشوند که مهرماه سالجاری جذب آموزش و پرورش میشوند و در مدارس تدریس خواهند کرد. همچنین پنج هزار نیرو که در آزمون استخدامی جذب شدهاند نیز از مهرماه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ وارد مدارس میشوند. وی در خصوص استخدام جدید در وزارت آموزش و پرورش گفت: استخدام وزارت آموزش وپرورش با توجه به نیازی که داریم، صورت میگیرد و درخواست سهمیه برای استخدام را به سازمان مدیریت و برنامهریزی دادهایم که منتظر اعلام نتیجه آن هستیم. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 101 تاريخ: پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:16