فراخوان ارکستر فیلارمونیک تهران برای جذب نوازنده

خرید بک لینک
ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری و مدیریت هنری آرش گوران که طی سالهای گذشته از جمله ارکسترهای فعال بخش خصوصی بوده در روزهای اخیر اقدام به جذب نوازنده از طریق آزمون ورودی کرده است. براى تزریق نوازندگان نسل جدید به صحنه موسیقى، فراخوانى براى برگزارى آزمون ورودى تمامى سازهاى زهى از جمله ویلن، ویولا، ویولنسل و کنترباس منتشر شده که طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته این آزمون در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشتماه برگزار میشود. علاقهمندان باید در این آزمون قطعاتی از چهار دوره باروک، کلاسیک، رمانتیک و معاصر را ارائه دهند. ارکستر فیلارمونیک تهران که هماکنون مشغول تولید تازهترین آلبوم موسیقایی خود است، کورسهاى محدودى مربوط به فرم و زیبایى شناسى موسیقى با هدایت آرش گوران رهبر و مدیر هنرى ارکستر فیلارمونیک تهران برگزار خواهد کرد که علاقهمندان تا پانزدهم اردیبهشت برای ثبت نام مهلت دارند.به گفته گوران، یکی از اهداف این ارکستر کشف حقیقت مفهوم «آنسامبل» و رسیدن به کشف بیان و کیفیت صدادهندگی و میمیک صدا در جریان اجرای موسیقی در ادوار مختلف است. ضمن اینکه تمرکز و تمرینهای فشرده روی «موزیکالیته»، «سوناریته» و استایل آهنگساز و تفسیر جدید و تولد دوباره این آثار از مهمترین اهداف ارکستر به شمار میرود. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:02

صفحه بندی