زنان بهبودیافته به مراکز بهاران منتقل شدند

خرید بک لینک
ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران از تغییر کاربری کمپ شفق به محلی برای سمزدایی و درمان مردان معتاد متجاهر خبر داد و گفت: زنان بهبودیافته ساکن در این کمپ برای ارائه خدمات توانمندسازی و کارآفرینی به مراکز بهاران و دو مرکز ماده 15 بهزیستی منتقل شدند. محمدرضا آذرنیا افزود: حدود 400 زن معتاد متجاهر نگهداری شده در کمپ شفق، دوره پنج ماهه سمزدایی و درمان کامل را طی کردند. وی تصریح کرد: از این تعداد، 27 نفر برای دریافت خدمات توانمندسازی و کارآفرینی به مراکز بهاران شهرداری پایتخت منتقل شدند. شهرداری تهران سال گذشته متعهد شد که با ایجاد 44 مرکز کارآفرینی و توانمندسازی بهاران در 22 منطقه پایتخت، معتادان متجاهر را پس از سمزدایی و درمانی در کمپها، اسکان و زیر پوشش قرار دهد که تاکنون 14 مورد آن به بهرهبرداری رسیده است. آذرنیا خاطرنشان کرد: 293 زن دیگر بهبودیافته ساکن کمپ شفق نیز با مجوز قضایی به خانوادههای خود تحویل داده شدند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 89 تاريخ: سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:59

صفحه بندی