مهر- محمد مسلمی از ساخت یک سریال شبانه در شبکه یک خبر داد و اعلام کرد که این سریال با عنوان «کام و خال» مثل کمدیهای لورل وهاردی دیالوگمحور نیست و کاری متفاوت خواهد بود. محمد مسلمی، کارگردان برنامه «فیتیلهایها» که پیش از این مجموعه «هفتسین و بچین» را در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک برده است، به مهر گفت: «دوقلوها» یکی از آیتمهای برنامه «هفتسین و بچین» بود که خوشبختانه مورد توجه سازمان صداوسیما و مردم قرار گرفت و به همین دلیل قرار است به صورت مستقل به تولید برسد. وی ادامه داد: مذاکرههایی با شبکه یک داریم تا این آیتم به صورت یک سریال شبانه با عنوان «کام و خال» دربیاید و با حضور دو شخصیت آن یعنی کام و خال به تولید برسد. کارگردان برنامه «هفتسین و بچین» در توضیح خود از این سریال شبانه عنوان کرد: این سریال ویژگیهایی دارد که میتوان گفت تاکنون کاری با این فرم در میان مجموعههای تلویزیونی ساخته نشده است. «کام و خال» بیشتر کمدی است که به کارهای لورل و هاردی شباهت دارد و از این حیث دیالوگ محور نیست بلکه ما سعی کردیم در این سریال مثل تمام کمدیهای دنیا عمل کنیم. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 100 تاريخ: دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:16