واقعا حیف شد که استقلال اهواز سقوط کرد؛ تیمی که روی نیمکت خودش برادران میردورقی را داشت که یکیشان یکی از یازدهتای برتر ایران بود و دومی هم بالاخره اگر یکی از یازده تای اول نبود قطعا یکی از دوازده تای اول به حساب میآمد اما حیف که از استعداد این دو جوان برومند و پرمایه استفاده نشد. ما باشیم همین دو تا سهتای بازی آخر تیم را دربست میدهیم به جوانانی اینچنین برومند و کاربلد و امتحان پس داده که دستکم با درخشش خود، خیال کارلوس کیروش را راحت کنند! ببینیم چیکار میکنید! روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 99 تاريخ: دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:15