نسیم آنلاین- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: برای فروش مازاد آب سنگین در کشور با در نظر گرفتن مسایل استراتژیک و اقتصادی و تجاری، کشورهای مختلف را بررسی کرده و با بعضی از آنها در مراحل نهایی مذاکرات هستیم. بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: ما در حال مذاکره با تعدادی از کشورها برای فروش آب سنگین هستیم و با بعضی از آنها مذاکرات به مراحل نهایی رسیده است اما درباره جزییات آن بعد از پیشرفت کار و نهایی شدن تمامی مراحل اظهارنظر خواهیم کرد. سیدعباس عراقچی، معاون وزیر خارجه کشورمان اولین مقامی بود که از امضای قرارداد میان ایران و آمریکا برای فروش 32 تن آب سنگین مازاد تولید شده پس از کمیسیون مشترک ایران و 1+5 درباره برجام در وین خبر داد. پس از آن رسانههای آمریکایی نیز این خبر را تایید کرده و از جزییات این قرارداد از جمله اینکه قرار است این میزان آب سنگین هفته آینده به آمریکا منتقل شود، خبر دادند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 97 تاريخ: يکشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:47