مهر-مدیرعامل بازرگانی پتروشیمی در تشریح برنامه جدید صادرات محصولات پتروشیمی و فرآوردههای پلیمری ایران به کشورهای اروپایی در دوران پساتحریم، گفت: اخیرا تفاهمنامهای با یک شرکت اتریشی برای افزایش صادرات محصولات پتروشیمی امضا شده است. مهدی شریفی نیک نفس با اعلام اینکه افزایش صادرات و ایجاد یک شرکت مشترک از مهمترین اهداف امضای تفاهمنامه با این شرکت اتریشی است، تصریح کرد: از سوی دیگر در صورت توافق نهایی با این شرکت اتریشی امکان افزایش صادرات پتروشیمی ایران به کشورهای شرق اروپا همچون اسلوواکی، جمهوری چک، لهستان و بلغارستان فراهم میشود. وی تاکید کرد ایجاد هاب مشترک پتروشیمی بین ایران و این شرکت اتریشی از دیگر اهداف امضای تفاهمنامه است. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 87 تاريخ: سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:56