تیم مردان ایران قهرمان پاراتکواندوی آسیا شد

خرید بک لینک
ایسنا- ایران در بخش مردان توانست به عنوان قهرمانی پاراتکواندو دست یابد. در پایان دومین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا که از صبح دیروز در شهر مانیل فیلیپین در حال برگزاری بود، تیم ملی پاراتکواندوی ایران با سه مدال طلای سعید صادقیان پور، محمود جعفرزاده و مهدی پوررهنما، سه مدال نقره احمد نریمانی، سجاد جوانبخت و محسن عبدی و یک مدال برنز اصغر عزیزی در گروه مردان قهرمان آسیا شد. اما در مجموع زنان و مردان، تیم روسیه با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و پنج برنز به مقام قهرمانی رسید، ایران با سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و تیم مغولستان با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد. ایران با هفت ورزشکار و تنها در گروه مردان در این رقابتها حضور داشت که هر هفت هوگوپوش ایران موفق به کسب مدال شدند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 94 تاريخ: سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:56

صفحه بندی