فرارو- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات ایران و عربستان در مورد حج پرداخت و گفت: متاسفانه در طول چند ماه گذشته دولت عربستان کارشکنی کرده است. علی جنتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جمع خبرنگاران افزود: با جدیت به دنبال این هستیم که امسال بتوانیم زائران را به مکه مکرمه اعزام کنیم. وی با تاکید بر کارشکنیهای عربستان گفت: مسوولان حج باید پیش از این به آنجا میرفتند و قرارداد محلهای اقامتی را منعقد میکردند اما دولت عربستان تاکنون به این افراد روادید نداده است. جنتی با اشاره به اعزام یک هیات برای مذاکره به عربستان گفت: این نخستین بار است که به هیات ایرانی، آن هم در کشوری ثالث ویزا داده شد که برای مذاکره به عربستان بروند. وی اضافه کرد: در این ارتباط ما مسایل مختلفی را مطرح کردیم اما طرف عربستانی برخوردهای منفی داشته است. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 96 تاريخ: سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 4:56