گسترش همکاریهای نفتی ایران- کرهجنوبی

خرید بک لینک
شانا- مدیرکل آسیا و اقیانوسیه معاونت بینالملل و بازرگانی وزارت نفت از سفر رییسجمهور کرهجنوبی به تهران در اردیبهشتماه خبر داد و گفت: همزمان با این سفر سه یادداشت تفاهم در بخش انرژی امضا میشود. مرضیه ریاحی افزود: افزون بر امضای یک یادداشت تفاهم در دیدار وزیران نفت و انرژی دو کشور، دو تفاهمنامه نیز با شرکت ملی صادرات گاز ایران و شرکت ملی گاز ایران امضا میشود. وی درباره مهمترین محورهای همکاری میان دو طرف اظهار کرد: افزایش برداشت نفت خام از ایران، سرمایهگذاری در راستای انتقال فناوری، سرمایهگذاری درمورد پروژههای خط انتقال سراسری گاز (آی گت ٩ و ١١)، مینی الانجی و الانجی و همکاریهای پتروشیمی مهمترین بخشهای همکاری میان دو کشور است. براساس این گزارش، امیرحسین زمانینیا، معاون امور بینالملل و بازرگانی وزیر نفت روز گذشته با کیم هاک دو، معاون وزیر تجارت، صنعت و انرژی کرهجنوبی دیدار و گفتوگو کرد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 4:44

صفحه بندی