ایلنا- دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شیوع بیماری شپش در پاییز سال گذشته در خوابگاه دختران این دانشگاه گفت: به واسطه کمکاری مسوولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد. مرتضی محمودی عنوان کرد: یکی از حضورهای پررنگ شورا در کمک به دانشجویان، در مساله شیوع بیماری در خوابگاه دختران بود که به واسطه کمکاری مسوولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد و هماهنگیهای لازم با بخشهای مختلف دانشگاه جهت موجه شدن غیبت دانشجویان صورت گرفت. البته تعدادی از دانشجویان دکتری نیز در هتلی اسکان داده شدند و با حضور شورا امکانات لازم برای آنها در هتل فراهم آمد. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 102 تاريخ: دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 4:44