برای فروش آب سنگین اراک مذاکره میکنیم

خرید بک لینک
نسیمآنلاین- سخنگوی سازمان انرژی اتمی درخصوص فروش آب سنگین اراک عنوان کرد: در حال مذاکره در این زمینه هستیم. بهروز کمالوندی در مورد آخرین وضعیت فردو گفت: ما ایزوتوپهای پایدار را با روسیه انجام میدهیم که در حال پیشرفت است. وی درباره استخدامهای جدید در سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: مراسمی برای شروع به کار و ملحق شدن ٩٧ نیروی جدید در بخشهای فنی حقوقی به سازمان برگزار میشود. سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر موگرینی تصریح کرد: در حال امضای یادداشت تفاهمهایی با کشورهای اروپایی در زمینه هستهای هستیم. کمالوندی همچنین خاطرنشان کرد: صالحی ظرف چند هفته آینده به چک سفر میکند. کشور چک ظرفیتهای خوبی در زمینه نیروگاههای هستهای دارد. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 95 تاريخ: دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 0:04

صفحه بندی