دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان شرکت توزیع برق هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در در آغازین روزهای کاری سال جدید با کارکنان این شرکت دیدار کرد. مهندس عبدالصاحب ارجمند در نشست با کارکنان بخشهای مختلف شرکت ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلامالله علیها) اظهار امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با همت و تلاش همکاران به چشمانداز شرکت نزدیک شویم. رییس دانشگاه علومپزشکی هرمزگان: بیماریهای غیرواگیر عامل اصلی مرگومیرها در دنیا هستند رییس دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست اعضای هیاترییسه و روابطعمومی دانشگاه بر برگزاری هرچه باشکوهتر هفته سلامت 95 تاکید کرد. شکاری افزود : شعار امسال روز بهداشت، «غلبه بر دیابت» معرفی شده است؛ با توجه به تعریف این شعار در کشور و استان هرمزگان به مناسبت روز جهانی بهداشت و سلامت، یک هفته به عنوان هفته سلامت با تعریف هر روز هفته با موضوع مرتبط با شعار، برنامههای متنوعی از طرف دانشگاههای علومپزشکی اجرا خواهد شد. وی ابراز داشت: بیماریهای غیر واگیر در واقع عوامل اصلی مرگ و میرها در اکثر نقاط دنیا هستند به همین منظور سازمان بهداشت جهانی با توجه به اولویتبندی براساس پیشگیری و درمان اقدام به تعریف شعار سال میکند. 1800 مورد بازرسی از نانواییهای استان هرمزگان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: از 1800 مورد بازرسی 23 پرونده تخلف به ارزش ریالی 100میلیون ریال تشکیل شد. عبدالرضا پیروی منش افزود: از 12 واحد نانوایی که ضوابط صنفی و رعایت قوانین بهداشتی را رعایت کرده بودند تشویق به عمل آمد. وی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی نان در استان هرمزگان بازرسیها ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد خواهد شد. مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان: زنان همکار سهم بسزایی در کسب موفقیتهای سازمانی دارند مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آیین تجلیل از بانوان همکار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، حضرت امامخمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: یکی از بزرگترین درسهای عملی از حضرت زهرا علیهاالسلام حضور فعال در صحنههای اجتماعی سیاسی با حفظ عفّت و حجاب و ارزشهای وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت و الگویی برای زنان مسلمان شد. ما مفتخریم که زنان ایران اسلامی در عرصه اجتماعی توانمندی خود را به اثبات رساندهاند. پرداخت 124 فقره تسهیلات بانکی ویژه اشتغال در خرمشهر مدیر کمیته امداد امامخمینی(ره) خرمشهر از پرداخت 124 فقره تسهیلات بانکی ویژه طرحهای اشتغال جوانان مددجوی خرمشهری خبر داد. سیدمشکور موسوی اظهار داشت: از این میزان 37 طرح کارانگیزی، با اعتباری بالغ بر 695 میلیون ریال و 23 طرح توان افزایی (اشتغال خانگی) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 40 میلیون ریال و 64 طرح خودکفایی به مبلغ 9 میلیارد و 310 میلیون ریال در سال 94 پرداخت شده است. وی شمار آموزشدیدگان در سال 94 را 373 نفر خواند و گفت: از این افراد 210 نفر آموزش مهارت آموزی، 49 نفر پایدارسازی و توسعه، 70 نفر کارآفرینی و 24 دانش آموز حرفه آموزی را فرا گرفتند. فعالیت سامانه 122 شرکت آبفا استان مرکزی خلیلی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا مرکزی علاوه بر ثبت و پیگیری حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب تا زمان رفع حادثه، پاسخگوی سوالات و مسایل مرتبط با آب و فاضلاب شهروندان نیز هستند. وی تاکید کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب قبل از هرگونه مراجعه به امور آب و فاضلاب شهر خود با 122 تماس برقرار کنند. مدیرعامل شرکت پالایش نفت امامخمینی(ره) شازند خبر داد؛ تولید بنزین یورو چهار با حداکثر توان در پالایشگاه شازند مدیرعامل شرکت پالایش نفت امامخمینی(ره) شازند گفت که این پالایشگاه با حداکثر توان خود در حال تولید بنزین یورو چهار است. علی جمشیدی با بیان اینکه براساس برنامهریزی صورت گرفته در سال ٩۴ قرار بود بهطور میانگین روزانه ١١ میلیون ٣٠٠ هزار لیتر بنزین یورو چهار در این پالایشگاه تولید شود، گفت: خوشبختانه با اجرای تعمیرات اساسی در واحدهای جدید تولید بنزین یورو ۴ تا پایان بهمنماه امسال بهطور میانگین به ١٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر رسیده است. وی با بیان اینکه هماکنون شرکت پالایش نفت امامخمینی(ره) شازند کمبود ازت خود را از پتروشیمی اراک تامین میکند، گفت: با راهاندازی واحد ازت این پالایشگاه تا پایان امسال ما در این زمینه به خودکفایی میرسیم. دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان شرکت توزیع برق هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در در آغازین روزهای کاری سال جدید با کارکنان این شرکت دیدار کرد. مهندس عبدالصاحب ارجمند در نشست با کارکنان بخشهای مختلف شرکت ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلامالله علیها) اظهار امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با همت و تلاش همکاران به چشمانداز شرکت نزدیک شویم. رییس دانشگاه علومپزشکی هرمزگان: بیماریهای غیرواگیر عامل اصلی مرگومیرها در دنیا هستند رییس دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست اعضای هیاترییسه و روابطعمومی دانشگاه بر برگزاری هرچه باشکوهتر هفته سلامت 95 تاکید کرد. شکاری افزود : شعار امسال روز بهداشت، «غلبه بر دیابت» معرفی شده است؛ با توجه به تعریف این شعار در کشور و استان هرمزگان به مناسبت روز جهانی بهداشت و سلامت، یک هفته به عنوان هفته سلامت با تعریف هر روز هفته با موضوع مرتبط با شعار، برنامههای متنوعی از طرف دانشگاههای علومپزشکی اجرا خواهد شد. وی ابراز داشت: بیماریهای غیر واگیر در واقع عوامل اصلی مرگ و میرها در اکثر نقاط دنیا هستند به همین منظور سازمان بهداشت جهانی با توجه به اولویتبندی براساس پیشگیری و درمان اقدام به تعریف شعار سال میکند. 1800 مورد بازرسی از نانواییهای استان هرمزگان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: از 1800 مورد بازرسی 23 پرونده تخلف به ارزش ریالی 100میلیون ریال تشکیل شد. عبدالرضا پیروی منش افزود: از 12 واحد نانوایی که ضوابط صنفی و رعایت قوانین بهداشتی را رعایت کرده بودند تشویق به عمل آمد. وی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی نان در استان هرمزگان بازرسیها ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد خواهد شد. مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان: زنان همکار سهم بسزایی در کسب موفقیتهای سازمانی دارند مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آیین تجلیل از بانوان همکار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، حضرت امامخمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: یکی از بزرگترین درسهای عملی از حضرت زهرا علیهاالسلام حضور فعال در صحنههای اجتماعی سیاسی با حفظ عفّت و حجاب و ارزشهای وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت و الگویی برای زنان مسلمان شد. ما مفتخریم که زنان ایران اسلامی در عرصه اجتماعی توانمندی خود را به اثبات رساندهاند. رانش پیدرپی بخشی از آزاد راه رشت قزوین به گزارش روابط عمومی اداره کل راهوشهرسازی گیلان ایرانپرست مدیر راهداری گیلان با اعلام این خبر گفت: مسیر آزادراه رشت- قزوین در محدوده رودبار نرسیده به تونل نصفی براثر نشست زمین و اختلاف سطح جاده تا اطلاع ثانوی به صورت یک لاین مسدود میباشد و عوامل راهداری در حال اصلاح و مرمت نقطه آسیب دیده میباشند. وی افزود: این منطقه به دلیل سستی زمین طی چند روز اخیر به کرات دچار نشست و رانش شده است که طی عملیات متوالی، نقطه آسیب دیده در حال مرمت و اصلاح میباشد اما تکرر نشست زمین باعث اختلال در روند عملیات مرمت شده است. وی از رانندگان محترم درخواست کرد که با رعایت ملاحظات ایمنی و همکاری با عوامل راهداری، با احتیاط از مسیر مذکور تردد کنند. احیای 150 کیلومترخط کشی طولی در معابر شهرگرگان معاون فنی و عمران این شهرداری با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش ضریب ایمنی ترافیک درونشهری 150 کیلومتر از خطکشی معابر سطح شهر دردو ماه اسفند و فروردین سالجاری خط کشی طولی شد. محسن احمدی ادامه داد: خطکشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه معاونت عمران و واحد حملونقل و ترافیک این شهرداری در راستای ایمنی و نظمدهی به ترافیک شهر است که هر ساله در دورههای زمانی مختلف انجام میشود. گفتنی است برای اجرای 150کیلومتر خطکشی طولی در معابر شهر گرگان مبلغ یک میلیارد و هشت صد و چهل و هشت میلیون ریال توسط شهرداری گرگان هزینه شده است. 40 درصد به ظرفیت تامین آب روستای قرق افزوده شد به گزارش روابطعمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: خشکسالیهای اخیر و کاهش نزولات جوی و همچنین افت شدید سطح آبهای زیرزمینی و از طرفی افزایش مصرف آب در فصل گرما، رشد جمعیت از دیگر عوامل کمبود آب شرب در سطح روستاها میباشد که جهت گذر از بحران کمآبی نیاز به برنامهریزی و مدیریت بهینه از منابع آبی و به تبع آن افزایش توان تولید آب از منابع موجود میباشد که به این منظور این شرکت برای افزایش راندمان آبدهی چاه روستای قرق شهرستان گرگان اقدام به مهندسی مجدد چاه روستای قرق نموده است که 40 درصد به ظرفیت تامین آب این روستا افزوده شد. شهردار قدس: شهرداری نسبت به ارتقای ورزش اقدام کرده است شهردار قدس گفت که شهرداری قدس به عنوان نهاد عمومی در چارچوب قانون و اختیارات نسبت به ارتقای ورزش شهرستان و سلامت اجتماعی در کنار دیگر نهادها و ارگانهای مسوول تلاش و اقدام کرده است که در این راستا با پیگیری شهرداری و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر در سال94 چندین طرح ورزشی در سطح شهر طراحی و عملیات عمرانی آن در حال اجرا میباشد. محمدصادق کولیوند افزود : در راستای حمایت از ورزش شهرستان و انجام رسالت اجتماعی خود قصد داریم در سال 95 نیز با همکاری و حمایتهای مردم ورزش دوست شهر قدس ضمن تکمیل و بهرهبرداری این پروژهها، نسبت به احداث دو سالن ورزشی جدید در شهرک شهید بهشتی و خیابان شهید قربانی برنامهریزی و اقدامات عمرانی لازم را انجام دهیم. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 99 تاريخ: پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:27