بیماران خاص تا پایان فروردین باید یک دفترچهای شوند

خرید بک لینک
مهر- معاون امور اجتماعی وزارت رفاه گفت: کسانی که دارای دو دفترچه بیمه درمانی هستند و بیماری با شرایط خاص دارند؛ باید تا پایان فروردینماه یکی از دو دفترچه را انتخاب کنند.احمد میدری گفت: در صورتی که این اتفاق از سوی بیمهشدگان انجام نشود سازمان بیمه یکی از این دو دفترچه را حذف خواهد کرد و در این صورت ممکن است یارانه دارویی خود را از دست بدهند.میدری خاطرنشان کرد: بیماران خاص از هر دفترچه 5/1 تا 3 میلیون تومان یارانه دریافت میکنند. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 89 تاريخ: پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:26

صفحه بندی