بنکداران برنج را گران کردند

خرید بک لینک
مهر- چند روزی است که برنج ایرانی در بازار حدود دو تا سه هزار تومان گران شده و قیمت برخی انواع برنج ایرانی به کیلویی 11 هزار و 500 تومان هم رسیده است. در همین رابطه جمیل علیزادهشایق، دبیر انجمن برنج با بیان اینکه فروشندگان و بنکداران مقصر گرانی ناگهانی این محصول در تهران هستند، گفت: سازمان حمایت باید این مساله را کنترل میکرد که این کار را انجام نداد.وی اضافه کرد: عدهای کارخانهدار هم که در کار تجارت برنج هستند، با تجار قراردادهای خود را بسته و محصولاتشان را فروختهاند ضمن اینکه دلالان هم در فاصله فصل پاییز تا اوایل زمستان دست به چنین اقداماتی میزنند و شرایط بازار را بر هم میریزند بنابراین بنکداران و فروشندگان در این میان نقش دارند. دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه همواره در ایام محرم، ماه رمضان و عید نوروز با افزایش جزیی قیمت برنج در بازار این محصول مواجه هستیم، ادامه داد: معمولا با شروع سال جدید و نزدیک شدن به فصل برداشت برنج (مردادماه) قیمتها با شیب ملایمی افزایش پیدا میکند اما هیچ کدام از موارد فوق شوک شدید قیمتی نیست. شایق افزود: در برخی از این برنجها هم ناخالصی دیده میشود و برنجهای ارزانی با نوع مرغوب آن مخلوط شده است که البته این شامل تمام برنجهایی که در تهران عرضه میشود، نیست. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 4:07

صفحه بندی