قائممقام وزیر بهداشت از استخدام 17 هزار نفر نیرو در سال 95 در وزارت بهداشت خبر داد و اولویت در این استخدامها را گروههای پرستاری و فنی عنوان کرد.ایرج حریرچی با بیان اینکه مجوز استخدام این تعداد پرسنل برای بیمارستانهای تازهتاسیس است، گفت: نگاه ما در استخدام این 17 هزار نفر بیشتر در گروههای پرستاری و فنی است و آنها در این گروهها بهکارگیری میشوند.حریرچی ادامه داد: از آنجایی که بیشتر بیمارستانهای جدید در مناطق محروم افتتاح میشوند، به همین دلیل توجهمان در استخدام و بهکارگیری نیروها در مناطق محروم است.این در حالی است که چند روز قبل خبری مبنی بر استخدام 16 هزار نفر در وزارت بهداشت عنوان شد و این رقم مابهالتفاوت یکهزار نفری، تناقض در خبر ایجاد میکند. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 92 تاريخ: سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 4:07