ایسنا- رییس کمیته داوران میگوید داور دیدار پرسپولیس و ملوان عملکرد خوبی داشته است.فریدون اصفهانیان درباره دیدار شنبه گذشته ملوان و پرسپولیس که تا حدودی هم جنجالبرانگیز شد، اظهار کرد: گزارش بازی به دستمان رسیده و قضاوت داور اشکالی نداشته است. به نظرم داور قضاوت خوبی داشت.او درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه ملوان مبنی بر اینکه قضاوت داور پر از ایراد بود نیز گفت: صحبت کردن در اینباره آن هم در رسانهها درست نیست. ما باید حرفهای باشیم و از گفتن بعضی مطالب خودداری کنیم. رییس کمیته داوران درباره اینکه آیا کمال کامیابینیا مستحق اخراج بود، افزود: من آن صحنه را ندیدم چراکه هنگام بازی در جلسه هیات رییسه بودم و پس از آن راهی زنجان شدم و بازی را از رادیو شنیدم. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 91 تاريخ: دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 5:54