دویچه وله- پادشاه عربستان در سفر به مصر با رییسجمهور این کشور دیدار و درباره روابط میان دو کشور و تحولات منطقه بحث و گفتوگو کرد. ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در مذاکرات گسترده خود با عبدالفتاح سیسی در قاهره اعلام کرد که قاهره و ریاض با ایجاد پل ارتباطی میان دو کشور توافق کردهاند. وی گفت: این گام تاریخی دو قاره آفریقا و آسیا را به هم وصل میکند و مبادلات تجاری میان دو کشور را به شکل بیسابقه افزایش میدهد. همچنین موجب افزایش صادرات میان دو کشور میشود. ملک سلمان گفت: این پل گذرگاه بینالمللی برای طرحهای میان دو کشور و گذرگاه اصلی برای حجاج و گردشگران است و فرصت کاری را برای ساکنان منطقه فراهم میآورد. دو طرف در این دیدار 17 توافقنامه در زمینههای مسکن، برق، بهداشت، آموزش، کشاورزی و دارایی امضا کردند. سیسی در این دیدار بالاترین نشان مصر را با هدف تاکید بر روابط دوستی با عربستان به ملک سلمان تقدیم کرد. روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 120 تاريخ: يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 5:02