شیوع تب برفکی

خرید بک لینک
تسنیم- تب برفکی در دامهای منطقه بهشهر شیوع یافت.در همین رابطه مدیرکل دامپزشکی مازندران از واکسیناسیون ۴ هزار راس دام سبک و سنگین برای مقابله با بیماری تببرفکی در شهرستان بهشهر خبر داد. حسین رضوانی اظهار داشت: انتقال غیرمجاز دام توسط دامدار سبب بروز بیماری تب برفکی در دامهای روستای کلای شهرستان بهشهر شد. رضوانی در خصوص برنامه اصلی دامپزشکی برای مقابله با بیماری در منطقه گفت: اگر نقطهای بهعنوان کانون بیماری معرفی شود باید شعاع کانون این بیماری تحت پوشش قرار گیرد. وی بیان کرد: متاسفانه پنج روز پس از شیوع بیماری تببرفکی بین دام در روستای کلای بهشهر به ما اطلاع دادند و این منطقه جزو دامهای تحت پوشش دامپزشکی استان نبوده و همچنین به ما اطلاع نداده بودند و مجوز هم نداشتند و جزو لیست برنامههای واکسیناسیون ما نبودند. مدیرکل دامپزشکی مازندران افزود: در حال حاضر واکسیناسیون دامها در منطقه آلوده به بیماری تببرفکی صورت گرفته و تمام دامها در شعاع کانونی قرار گرفته است. روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 92 تاريخ: يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 5:01

صفحه بندی